وظایف یک موسسه حفاظتی مراقبتی خوب چیست؟

وظایف یک موسسه حفاظتی مراقبتی خوب چیست؟
خدمات نگهبان و حراست

برای تامین نیروی نگهبان جهت محله، ویلا، شهرک صنعتی، شهرک تجاری و... با ما در تماس باشید.

فرم ثبت درخواست تامین نگهبان

چنانچه به نگهبان نیاز دارید لطفا فرم زیر را پر کنید، در اسرع وقت با شما تماس میگیریم.

همه ما امروزه شاهد افزایش جرم و جنایات به صورت گسترده و زیاد در جوامع مختلف هستیم. همین موضوع سبب شده افراد برای حضور در جوامع مختلف و مکان های شلوغ تردید داشته باشند.

همچنین از رفتن به مکان های شلوغ که امنیت کمی دارد، خودداری می کنند. به همین دلیل امروزه نیاز به همکاری با موسسه حفاظتی و مراقبتی به منظور به کارگیری نیروهای خبره و با تجربه فعال در این موسسات کاملا ضروری و لازم است.

چون همه مردم صرفا با حضور در مکان های امن، احساس آرامش و امنیت می کنند. خوشبختانه سال هاست موسسات حفاظتی و مراقبتی مختلف در سراسر ایران از جمله تهران راه اندازی شده و شروع به کار کرده اند.

استفاده از خدمات حفاظتی صرفا به مکان های شلوغ مانند نمایشگاه ها و مراسم های مختلف محدود نمی شود.

بلکه ایجاد امنیت در سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی که دارای اسناد و مدارک مهم و خصوصی نیز هستند، کاملا ضروری است. چون وجود هر گونه خطری در صورت گم یا دزدیده شدن این اسناد می توانید برای کل سازمان خطرات و مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.

بنابراین می توانید با شناخت بیشتر و کمی تحقیق بهترین موسسه حفاظتی و مراقبتی را انتخاب کنید. در این مقاله نیز به همین منظور به معرفی وظایف یک موسسه حفاظتی مراقبتی خوب می پردازیم.

توجه: چنانچه نیاز به نگهبان از شرکت نگهبانی دارید میتوانید روی لینک کلیک کنید.

 

وظایف و خدمات موسسه های حفاظتی مراقبتی چیست؟

امروزه موسسات حفاظتی و مراقبتی مختلفی در سراسر تهران و ایران راه اندازی شده است که برخی از این موسسات تعداد زیادی خدمات مختلف را ارائه می کنند. اما برخی دیگر ممکن است همه خدمات را پوشش ندهند.

به طور کلی برخی از این وظایف و خدمات بین موسسات مختلف با یک دیگر مشابه و یکسان است. از جمله وظایف و خدمات موسسه حفاظتی و مراقبتی می توان موارد زیر را نام برد:

۱. ارائه مشاوره حفاظتی و مراقبتی

در صورتی که قصد برگزار کردن مراسم های مختلف مانند همایش، سمینار، نمایشگاه و… را دارید، ایجاد امنیت در این مکان ها اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل می توانید قبل از شروع کار از موسسات حفاظتی و مراقبتی، مشاوره های لازم و ضروری در این زمینه را دریافت کنید.

همچنین در صورتی که می خواهید صرفا از همکاران و نیروهای خود برای محافظت و حراست استفاده کنید، مشاوره های لازم و آموزش های ضروری به آن ها داده می شود.

همچنین استفاده از خدمات مشاوره امنیتی به شما کمک می کند که تا بتوانید تا حد قابل توجهی از بروز مشکلات احتمالی و آسیب های ناشی از آن مشکل جلوگیری کنید. چرا که محافظت کردن از جان و مال و اسناد مهمی که در سازمان یا شرکت خود دارید، از اهمیت زیادی برخوردار است.

۲. استخدام نگهبان محله

یکی از بهترین خدماتی که در موسسات محافظتی و مراقبتی ارائه می شود، استخدام نگهبان محله به صورت موقت و دائم است. در صورتی که به امنیت محل زندگی یا محل کار خود اهمیت می دهید، می توانید یک یا چندین نفر از نیروهای مجرب و حرفه ای فعال در این موسسات را استخدام کنید.

این افراد با گذراندن دوره های آموزشی کامل، به کلیه اقدامات ضروری و لازم برای جلوگیری از مشکلات و حوادث مختلف تسلط کامل دارند. علاوه بر این، خدمات مختلف دیگری از جمله محفاظت از خانه ها و اموال و خودروهای موجود در محله، نظارت بر رفت و آمدهای مشکوک و عادی، آشنایی با نحوه برخورد و کنترل و جلوگیری از ورود افراد غریبه و مشکوک و… را ارائه می کنند.

۳. حفاظت از نمایشگاه و مراسم های مختلف

یکی از مهم ترین خدماتی که در موسسات حفاظتی ارائه می شود، استخدام نیروی محافظتی به منظور افزایش امنیت آن مکان است. برای مثال در صورتی که قصد برگزاری یک نمایشگاه و مراسم های مختلف را دارید که احتمالا افراد زیادی به آن مکان مراجعه می کنند و آن مکان شلوغ خواهد شد، می توانید روی کمک نیروهای حفاظتی این موسسات حساب کنید.

۴. فروش تجهیزات دفاع شخصی همراه با مجوزهای لازم

یکی از مهم ترین وسایلی که افراد برای محافظت از جان و اموال خود به آن احتیاج دارند، استفاده از تجهیزات دفاع شخصی است. اما همان طور که می دانید استفاده از این تجهیزات نه تنها توسط همه افراد و عموم مردم جایز و رایج نیست.

بلکه هر گونه استفاده غیر صحیح از این وسایل ممکن است باعث به وجود خطرات مختلف برای خود فرد یا سایر اطرافیان او باشد.

به همین منظور یک موسسه حفاظتی خوب با در نظر گرفتن و بررسی شرایط و نیاز فرد، در صورت لزوم کلیه تجهیزات دفاع شخصی مورد نیاز فرد را با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت بالا به فروش می رساند.

۵. آموزش استفاده از تجهیزات دفاع شخصی

در صورتی که در شغل حساسی فعالیت می کنید و نیاز مبرم به استفاده از تجهیزات دفاع شخصی دارید؛ اما نحوه استفاده از این وسایل را نمی دانید، در موسسات محافظتی آموزش های لازم به منظور استفاده آسان و صحیح از آن ارائه می شود.

بدین صورت دیگر زمان استفاده از این وسایل به افراد دیگر آسیبی نمی رسد.

۶. ارائه خدمات حفاظت الکترونیک

یکی از بهترین خدماتی که در موسسات محافظتی ارائه می شود، فروش و ارائه خدمات حفاظت الکترونیک است. در واقع منظور از حفاظت الکترونیک استفاده از وسایل و تجهیزاتی است که با وجود آن ها امنیت مکان های مختلف افزایش می یابد.

حفاظت الکترونیک دارای تجهیزات و وسایل زیادی از جمله نصب دوربین، مدار بسته، و قفل های هوشمند است. از این وسایل می توان برای نصب کردن در اماکن عمومی، ساختمان ها و مجتمع های تجاری، اداری، مسکونی و مکان های پر رفت و آمد و… استفاده کرد.

 

یک موسسه حفاظتی مراقبتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین موارد تاثیر گذار در افزایش رضایت مراجعین و افرادی که در یک جمع حضور دارند، ایجاد و افزایش امنیت است. چرا که همه ما امروزه شاهد افزایش جرم و جنایات در مکان های مختلف هستیم.

این ویژگی ها و اتفاقات در هر مکانی و حتی مکان های شلوغ و خلوت هم دیده می شود.

بنابراین برای افزایش امنیت و ایجاد احساس آرامش، همکاری با موسسات محفاظت مراقبتی و حفاظتی و به کارگیری نیروهای حرفه ای در این موسسات کاملا ضروری و لازم است. یک موسسه محفاظتی خوب دارای ویژگی های زیر است:

  • ارائه خدمات کامل و جامع
  • به کارگیری نیروهای خبره و مجرب برای ارائه خدمات محفاظتی مختلف
  • حراست از مراکز و اماکن مختلف
  • ارائه مشاوره در امور انتظامی
  • آشنایی با قوانین و مقررات نظامی و انتظامی
  • آشنایی و تسلط کامل نیروهای موسسه به فنون دفاع شخصی
  • آمادگی بدنی داشتن در صورت بروز مشکلات و حوادث مختلف
  • تسلط کامل در مورد نحوه استفاده از تجهیزات دفاع شخصی
  • آشنایی کامل با اقدامات فوریت های پزشکی و اورژانسی
  • برخورد صحیح و خوب با مراجعین و افراد در مکان های مختلف

 

 

جمع بندی

امروز ایجاد و برقراری امنیت در مکان های خلوت و شلوغ از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در افزایش رضایت عموم مردم و مراجعین به بخش های مختلف محسوب می شود. به همین دلیل خوشبختانه موسسات محافظتی و مراقبتی بهترین خدمات مرتبط با افزایش امنیت را ارائه می کنند.

در این مقاله نیز به معرفی کامل عموم خدماتی که تقریبا در همه موسسات با کیفیت ارائه می شود، پرداختیم. در صورتی که قصد استفاده از این خدمات را دارید، با مطالعه این مقاله می توانید موسسه محفاظفتی با کیفیت و طبق نظر و نیاز خود را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری مقاله:
تجهیزات دفاع شخصی و فیزیکی

برای درخواست تجهیزات دفاع شخصی مجوز دار با 09127226823 در تماس باشید.

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *