بهترین موسسه های حفاظتی در تهران

بهترین موسسه های حفاظتی در تهران
خدمات نگهبان و حراست

برای تامین نیروی نگهبان جهت محله، ویلا، شهرک صنعتی، شهرک تجاری و... با ما در تماس باشید.

فرم ثبت درخواست تامین نگهبان

چنانچه به نگهبان نیاز دارید لطفا فرم زیر را پر کنید، در اسرع وقت با شما تماس میگیریم.

۵ موسسه حفاظتی مراقبتی برتر در تهران

همان طور که می دانید همه ما امروزه شاهد افزایش جرم و جنایات و مشکلات مختلف هستیم. در گذشته صرفا پس از این که مشکل یا حوادث مختلفی رخ می داد، فقط پلیس وارد عمل می شد و به شکایات رسیدگی می کرد.

در صورتی که امروزه با روی کار آمدن موسسات حفاظتی در تهران و سایر شهرهای بزرگ، تا حد زیادی بروز حوادث و وقوع جرم کاهش یافته است. چون در این موسسات افراد کار آزموده و حرفه ای فعالیت دارند و سریعا وارد عمل می شوند.

در واقع در تعریف موسسه حفاظتی می توان گفت که این موسسه مجموعه ای است که در آن نیروهای حرفه ای، با تجربه و با مهارت های کامل باعث جلوگیری از وقوع جرم و جنایات و مشکلات و برخوردها می شوند.

در صورتی که به امنیت خود، افراد خانواده، و محیط زندگی و کار خود اهمیت می دهید، همراه ما باشید تا بهترین موسسه های حفاظتی در تهران را معرفی کنیم.

توجه: چنانچه نیاز به نگهبان از شرکت نگهبانی دارید میتوانید روی لینک کلیک کنید.

 

موسسه حفاظتی و مراقبتی چیست؟

موسسه حفاظتی و مراقبتی به مجموعه ای گفته می شود که در آن افراد حرفه ای، با مهارت و نیروی جسمانی زیاد و ویژه به منظور جلوگیری و پیشگیری از وقوع جرم، اغتشاش و… فعالیت دارند.

فعالیت این موسسات صرفا به محافظت از شرکت ها و موسسات بزرگ و بسیار معتبر محدود نمی شود. بلکه این افراد در راستای امنیت فردی و عمومی فعالیت می کنند.

بهترین موسسه های حفاظتی در تهران بنر 1

برای مثال زمانی که یک گروه قصد برگزاری جشن، نمایشگاه، و… را دارید، به کارگیری این افراد مهم ترین عامل در افزایش امنیت محیط محسوب می شود.

علاوه بر این، در صورتی که امنیت محل زندگی و محل کارتان برای شما حائز اهمیت است، از طریق استخدام نیروهای موسسات حفاظتی و مراقبتی امنیت محیط را افزایش دهید. به طور کلی می توان گفت مهم ترین وظایف افراد فعال در این موسسات، افزایش و ایجاد امنیت عمومی، کاهش وقوع جرم و حوادث جانبی است.

بنابراین از افراد فعال حاضر در این موسسات می توان برای فعالیت و محافظت ادارات و نهادهای خصوصی و دولتی، بانک ها، اماکن دولتی و خصوصی، اماکن تجاری، مسکونی و… دعوت به همکاری نمود.

در ادامه چند مورد از بهترین موسسات محافظتی و مراقبتی را معرفی خواهیم کرد.

 

خدمات موسسات حفاظتی و مراقبتی چیست؟

علاوه بر ایجاد و افزایش امنیت خاطر عمومی که توسط نیروهای فعال و حاضر در موسسات حفاظتی و مراقبتی انجام می شود؛ در این موسسات خدمات دیگری هم به نحو احسنت و به منظور اطمینان خاطر افراد با سمت و مشاغل مختلف ارائه می شود.

از مهم ترین خدمات می توان موارد زیر را نام برد:

  • نگهبانی و محافظت از مراکز و ادارات دولتی و خصوصی (بانک ها، مجتمع های اداری، تجاری، مسکونی و…)
  • اسکورت حمل پول
  • حفاظت از خزانه بانک ها و موسسات مالی اعتباری
  • تهیه و نصب دوربین های مدار بسته
  • نصب و راه اندازی سیستم های الکترونیکی حفاظتی (سیستم امنیت هوشمند)
  • فراهم کردن و معرفی نگهبان برای مراقبت از اموال شخصی و مهم
  • معرفی نگهبان و افراد فعال در بخش حراست در مراسم های مختلف، جشن، نمایشگاه، اجلاس، جلسات رسمی، همایش و…

 

معرفی بهترین موسسات حفاظتی و مراقبتی در تهران

همان طور که در پاراگراف های بالاتر اشاره شد، خدماتی که توسط موسسات محافظتی و مراقبتی ارائه می شود، بسیار گسترده و زیاد است. بنابراین هر نهاد و حتی افراد با نیازهای شخصی هم می توانند از تجربه و مهارت نیروهای این موسسات بهره مند شوند.

امروزه اهمیت افزایش امنیت در محیط های مختلف به منظور افزایش رضایت و اطمینان خاطر حضار، افزایش یافته است.

به همین منظور موسسات مختلفی در تهران و سراسر کشور راه اندازی شده اند. اما طبق بررسی های انجام شده، صرفا برخی از این موسسات خدمات کامل، و نیروهای بسیار مهارت و کارآزموده ای دارند.

به همین منظور برای استخدام این افراد توصیه می کنم، با بهترین موسسات فعال در این زمینه آشنا شوید:

 

۱. موسسه حفاظتی و مراقبتی پلیس یاران

یکی از برترین موسسات فعال در زمینه ارائه خدمات حفاظتی و مراقبتی، موسسه حفاظتی مراقبتی پلیس یاران است. این مجموعه با تایید و نظارت مرکز انتظام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است.

همچنین با به کارگیری نیروهای کارشناسان مجرب و حرفه ای در زمینه محافظت و افزایش امنیت، سابقه همکاری با سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی زیادی را دارد. از جمله بهترین ویژگی های موسسه حفاظتی و مراقبتی پلیس یاران می توان موارد زیر را نام برد:

  • ارائه طرح های حفاظتی و مشاوره امنیتی
  • فروش تجهیزات دفاع شخصی با مجوز رسمی
  • حراست و نگهبانی از مراسمات و نمایشگاه ها
  • استخدام و معرفی نگهبان محله و مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری به صورت موقت و دائم
  • مراقبت از اماکن مسکونی، تجاری، اداری دولتی و خصوصی
  • مراقبت و نگهبانی از بیمارستان ها، کلینیک ها و درمانگاه ها
  • مراقبت از شهرک های صنعتی، منابع طبیعی، و صنعت گردشگری
  • آشنایی و تسلط کامل بر نحوه استفاده از تجهیزات دفاع شخصی
  • ارائه خدمات حفاظت الکترونیک تخصصی و کامل

 

۲. موسسه قوام دژنت

یکی از بهترین موسسات در تهران، مجموعه قوام دژنت است. در این موسسه خدمات حفاظتی مختلفی با به کارگیری افراد و نیروهای فعال و با تجربه ارائه می شود. یکی از ویژگی های مطلوب این مجموعه ارائه خدمات کامل و سابقه همکاری با ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی مختلف است. علاوه بر این، از جمله بهترین خدمات این مجموعه می توان موارد زیر را نام برد:

  • فعالیت در بخش حراست مراکز و اماکن مختلف
  • استخدام و معرفی نیروهای دفاع شخصی
  • نگهبان محله

 

۳. موسسه حریم ایمن ثاقب

یکی از موسسات که خدماتی ارزنده به منظور حفاظت و افزایش امنیت سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی در تهران ارائه می کند، موسسه حریم ایمن ثاقب است.

این موسسه توسط مدیرانی با تجربه سی ساله در امور حفاظتی و انتظامی راه اندازی شده و مدیریت می شود. در این موسسه علاوه بر ارائه خدمات مرتبط با افزایش امنیت و محافظتی، خدمات آموزشی نیز به علاقه مندان ارائه می شود.

همچنین در صورتی که برخی افراد به دلایل مختلف قصد همراه داشتن و استفاده از تجهیزات دفاع شخصی را دارند، این مجموعه با کسب مجوزهای لازم از مرکز انتظامی ناجا، کلیه این تجهیزات را با کیفیت بالا ارائه می کند.

 

۴. موسسه نظم آفرین حافظ

موسسه حفاظتی نظم آفرین حافظ  خدمات گسترده و قابل توجهی را به منظور افزایش امنیت و افزایش آرامش ارائه می کند. به همین دلیل جزء بهترین موسسات فعال در زمینه محافظت و مراقبت شناخته می شود. این موسسه از طریق به کارگیری و آموزش نیروهای ماهر و با تجربه، خدمات ارزنده ای را ارائه می کند که به شرح زیر است:

  • فروش، نصب، تعمیر، و راه اندازی سیستم های الکترونیکی و سنسورهای پیشرفته
  • ارائه مشاوره در امور انتظامی
  • آشنایی با طرز برخورد با افراد مظنون، تنظیم صورتجلسه به منظور ارائه به پلیس

 

۵. موسسه نور سماء

موسسه حفاظتی و مراقبتی نور سماء به صورت شبانه روزی توسط بازرسین آموزش دیده و با سابقه مدیریت و نظارت می شود. این موسسه به منظور افزایش رضایت خاطر مراجعین و افرادی که قصد استفاده از خدمات این موسسه را دارند، کارشناسانی مجرب، ماهر و حرفه ای را استخدام کرده است.

کلیه کارشناسان این مجموعه دوره های حرفه ای آموزشی را گذارنده اند. همچنین تسلط کامل بر نحوه استفاده از تجهیزات دفاع شخصی مختلف را دارند. از جمله خدمات این مجموعه می توان موارد مهم زیر را نام برد:

  • نصب و راه اندازی انواع سیستم های راهبند الکترونیکی
  • تهیه و اجرای طرح های حفاظتی
  • نظارت و حفاظت از پروژه های کوتاه مدت و همایش ها
  • واگذاری تجهیزات دفاع شخصی به گروه های هدف

 

اشتراک گذاری مقاله:
تجهیزات دفاع شخصی و فیزیکی

برای درخواست تجهیزات دفاع شخصی مجوز دار با 09127226823 در تماس باشید.

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *